Гарантія

Купуючи техніку в нашому інтернет магазині, ви можете бути абсолютно впевнені в тому, що отримаєте новий, оригінальний продукт, на який поширюється гарантія.

Технічне обслуговування техніки в період гарантійного та післягарантійного терміну здійснюється Сервісним центром "GoodFix".

Адреса сервісного центру:

м. Київ, вул. В. Васильківська 46, офіс 1 (вхід через арку)

тел. (044) 383-28-38, (095) 740-30-00, (093) 740-30-00


Умови гарантії:

Гарантійне зобов'язання на продукцію, що реалізується у Магазині, діє протягом терміну, вибраного при оформленні замовлення. На аксесуари гарантія складає 14 днів із моменту покупки.

Підставою гарантійного обслуговування є гарантійний талон.

Пересилання товару з регіонів України назад продавцю для проведення діагностики та ремонту проводиться за рахунок споживача.

Виріб НЕ підлягає гарантійному ремонту, якщо:

• виріб має механічні, термічні, електричні пошкодження (в т.ч. приховані)

• Виріб має пошкодження, спричинені недбалим поводженням.

• виріб має сліди попадання всередину сторонніх речовин, предметів, рідин

• Вихід з ладу виробу викликаний використанням нестандартних або несумісних запчастин, комплектуючих, програмного забезпечення, витратних матеріалів, матеріалів, що чистять.

• виріб має пошкодження, спричинені стихією, пожежею, побутовими факторами

• Виріб пошкоджено під час транспортування, зберігання або порушення правил експлуатації. Зокрема, якщо виріб містить елементи зі слідами перегріву, контакти, що згоріли або доріжки плати.

• є сліди стороннього втручання або була спроба несанкціонованого ремонту

• пошкоджено гарантійні пломби виробника або постачальника

• заводське маркування або серійний номер пошкоджені, нерозбірливі або мають сліди переклеювання

Обмін товару неналежної якості:

У разі виявлення споживачем недоліків придбаного товару заводського характеру протягом 14 днів продавець зобов'язується замінити такий товар протягом семи днів з дня звернення покупця, а при необхідності додаткової перевірки якості такого товару – протягом двадцяти днів з моменту обігу.

Обмін товару належної якості:

Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів", споживач має право обміняти товар належної якості протягом чотирнадцяти днів з моменту покупки. Обмін товару належної якості проводиться у разі, якщо:

• товар не був у вжитку

• збережено його товарний вигляд

• збережено його споживчі властивості

• збережені фабричні ярлики та пломби

• є товарний чек