Гарантія
Купуючи техніку в нашому інтернет магазині, ви можете бути абсолютно впевнені в тому, що отримаєте новий, оригінальний продукт, на який поширюється гарантія.
Технічне обслуговування техніки в період гарантійного та післягарантійного терміну здійснюється Сервісним центром "GoodFix".
Адреса сервісного центру:
м. Київ, вул. В. Васильківська 46, офіс 1 (вхід через арку)
тел. (044) 383-28-38, (095) 740-30-00, (093) 740-30-00
Умови гарантії:
Гарантійне зобов'язання на продукцію, що реалізується у Магазині, діє протягом терміну, вибраного при оформленні замовлення. На аксесуари гарантія складає 14 днів із моменту покупки.
Підставою гарантійного обслуговування є гарантійний талон.
Пересилання товару з регіонів України назад продавцю для проведення діагностики та ремонту проводиться за рахунок споживача.
Виріб НЕ підлягає гарантійному ремонту, якщо:
• виріб має механічні, термічні, електричні пошкодження (в т.ч. приховані)
• Виріб має пошкодження, спричинені недбалим поводженням.
• виріб має сліди попадання всередину сторонніх речовин, предметів, рідин
• Вихід з ладу виробу викликаний використанням нестандартних або несумісних запчастин, комплектуючих, програмного забезпечення, витратних матеріалів, матеріалів, що чистять.
• виріб має пошкодження, спричинені стихією, пожежею, побутовими факторами
• Виріб пошкоджено під час транспортування, зберігання або порушення правил експлуатації. Зокрема, якщо виріб містить елементи зі слідами перегріву, контакти, що згоріли або доріжки плати.
• є сліди стороннього втручання або була спроба несанкціонованого ремонту
• пошкоджено гарантійні пломби виробника або постачальника
• заводське маркування або серійний номер пошкоджені, нерозбірливі або мають сліди переклеювання
Обмін товару неналежної якості:
У разі виявлення споживачем недоліків придбаного товару заводського характеру протягом 14 днів продавець зобов'язується замінити такий товар протягом семи днів з дня звернення покупця, а при необхідності додаткової перевірки якості такого товару – протягом двадцяти днів з моменту обігу.
Обмін товару належної якості:
Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів", споживач має право обміняти товар належної якості протягом чотирнадцяти днів з моменту покупки. Обмін товару належної якості проводиться у разі, якщо:
• товар не був у вжитку
• збережено його товарний вигляд
• збережено його споживчі властивості
• збережені фабричні ярлики та пломби
• є товарний чек